Συναυλία από την Ορχήστρα Δωματίου Δυτικής Αθήνας

26 Μαΐου, 2026 8:13

Μια ξεχωριστή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημαρχείου Χαϊδαρίου, το απόγευμα της Κυριακής 24 Μαΐου.

Η Ορχήστρα Δωματίου Δυτικής Αθήνας παρουσίασε έργα σύγχρονων συνθετών, με την Αίθουσα Εκδηλώσεων να πλημμυρίζει από κόσμο για να ακούσει την εξαιρετική δουλειά και το πολύ υψηλό επίπεδο των μουσικών. Συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν των συνθετών: Μιχάλη Σκαλή, Μανώλη Μπρατσόλη, Νικήτα Δράκου, Γιώργου Δράκου, Νίκου Παναγιωτάκη, Βασίλη Γκότση και Λευτέρη Βενιάδη.

Την συναυλία παρακολούθησε και ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος, ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια σε όλους.

Παρευρέθηκε επίσης η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα.

Μουσική διεύθυνση: Σώχου Λυδία 

Καλλιτεχνική επιμέλεια και οργάνωση: Παναγιωτάκης Νίκος

Α βιολιά: Κουζής Δημήτρης, Βουτουρής Αλέξης, Κανταρτζής Θεόφιλος 

Β βιολιά: Μύριαμ Ζντράγκατ, Βεστάκη Μυρσίνη, Τόλια Κατερίνα

Βιόλες: Κετεντζιάν Φίλιππος, Καμινάρη Χριστίνα

Βιολοντσέλο: Κετεντζιάν Έλλη

Κοντραμπάσο: Γιαννακίτσας Λουκάς 

Φλάουτο: Χαλκιάς Νίκος 

Κλαρινέτο: Σιωράς Παναγιώτης