Ολοκληρώθηκαν οι γιορτές λήξης της σχολικής χρονιάς και τελετές αποφοίτησης στα σχολεία του Χαϊδαρίου.
Τα προαύλια των σχολείων γέμισαν από μαθητές, που έπαιξαν, χόρεψαν, τραγούδησαν, παρουσίασαν θεατρικές παραστάσεις και θεατρικές εκδηλώσεις, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών.
Ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος και η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού Κατερίνα Βελέντζα έδωσαν πολλά συγχαρητήρια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για τις εκδηλώσεις για την προσπάθειά τους όλη τη χρονιά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες, και ευχήθηκαν σε όλους καλό καλοκαίρι.
Στις εκδηλώσεις παρευρέθηκαν Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι του Χαϊδαρίου.